21. december 2023

»Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.«

Žiga Vrhovec, direktor podjetja Rex Kralj, je odgovoril nikalno na vprašanje, ali je bil pri iskanju novega lastnika v igri tudi kakšen potencialni slovenski partner, ter dodal: 'Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.'

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
21. december 2023

»Naš cilj je bil, da se znamko ohrani, zato smo se odločili za predajo podjetju, ki ima dobro mrežo.«

Direktor podjetja Rex Kralj, Žiga Vrhovec, je pojasnil: 'Naš cilj je bil, da se znamko ohrani, zato smo se odločili za predajo podjetju, ki ima dobro mrežo.'